Ye-es

Det var härligt att se Rättvik igen,
Rättvik är en av de vackraste platserna i sverige tycker jag.

Det var inte lika underbart att ta sig hem.
dom har tydligen slutat ta electron-kort på tågen så jag fick inte betala min biljett ordentligt utan jag fick köpa en biljett till Borlänge sen fick jag ordna resten där.
Det slutade med att jag satt i Ludvika i en och en halv timme och väntade på sista tåget hem mot Fagersta.
Kom hem två timmar senare än planerat,

Men vad gjorde väl det när man har så underbara vänner som väntar på en hemma i Fagersta ? :)
Det blev en härlig kväll med film, massa vänner och Hjärtat :)

Sen på Lördagen blev det 50+50-fest för Hjärtats föräldrar.
Så nu har jag träffat typ hela hans släkt och jag gillardom ^^,

Just nu är livet nära toppen !

Kramar på folket ,
och glöm inte att lyssna på radio.  
Vad menar du? är programmet som gäller !
0 kommentarer