~ Kväll

Eller natt kanske man skulle säga.. :P
Just nu är jag väldigt trött, funderar väldigt mycket på hur jag ska lyckas med svenskanovellen på ett vettigt sätt, men det går nog inte, jag får lämna in min misstolkade skräphög till novell.. :(

Har redigerat bilder så jag är alldeles mosig i huvudet nu också.. Funderar på om man skulle skriva någon trevlig text och skicka till lokaltidningen bara för att? Eller ska jag vänta tills det faktiskt finns något att skriva om? Typ... ööh.. Julafton? (A)
Har ju haft chanser till att skriva en trevlig artikel med kojbyggarläger och så. Men jag har liksom inte varit särskillt motiverad till dom sakerna.. :P
Så jag får väl skriva något ointressant för det är jag ju bra på (?) :P

Gonatt på er. ♥
1 kommentar
Clara

jag har inte ens börjat på svenskanovellen...

och än mindre läst ut engelskaboken...?!

shit,