Webbdesign >.<

Just nu sitter jag på webbdesignlektion och är så trött så jag skulle kunna somna direkt i tangentbordet, jag sitter i en unken liten datasal ihopträngd med massa 93:or, jag känner mig så sjukt bortkommen..

Jag önskar jag vore en hund idag..
Det vore nice ^^, (A)


~ Updaaate:
sitter fortfarande i det unkna klassrummet,
hälften av alla har gått till bussen..
Shit vad snälla alla är i Fagersta! här får man gå fyrtiofem minuter tidigare för att gå till bussen,
men jag fick inte gå fem minuter tidigare till TÅGET.!
och deras nästa buss går tjugofem minuter efter att vi har slutat på riktigt,
medans mitt tåg gick en TIMME efter att vi slutat. PLUS att det tog en timme för mig att komma hem.
och för dom att komma hem tar det en kvart tjugo minuter.. NÄ FYBUBBLAN! säger jag bara !
Men nu var jag ju så så jag gick i förväg ändå (A)
men IALLAFALL! Det hade ju vart mycket skönare om man faktiskt FÅTT istället för att bara göra.
Medans här kan dom gå som dom vill och FÅ !
USCHUSCHUSCHUSCH!

Nu mår jag ännusämre... ~

0 kommentarer