My favorite time of the year.

Valborg!

Jag älskar valborg.
Brasor, folk man gillar, vår..

Valborg är min favorithögtid.. Jag gillar nyår också..
Men valborg är lätt det mysigaste...

Förra året blev jag dumpad fyra dagar innan valborg. Jag som såg fram emot att äntligen få fira valborg med en pojkvän.. Sen blev vi tillsammans igen strax efter... (vafan? -.-')

Iår blir jag ensam igen.. Inte lika nydumpad, men ack så hjärtkrossad.
Men det blir Norberg för mig med människor jag gillar!
SÅ jag är glad och peppar med hööög musik :P



Haha och apropå eld.. I was on fire yesterday! :D
mina bästa rundor betapet någonsin!







En RULLNING!!  ~

Sen fick jag nästan en till men Fredrik förstörde för mig! :(



Jag är faktiskt på lite bra humör idag...
och jävligt pepp för jag är färdig såhär.. tre timmar innan vi ens ska åka.. xD

Roligt Sara, hur tänkte du nu ? :P
0 kommentarer