Random struntprat bara :P

För ett tag sen fick jag ett sms från pappa,
han har landat i Frankfurt. Skönt att han är på väg hem igen :)

Flyglarmet gick idag också.. ! :O
Hur rädd blir man inte då på en skala när man sitter själv i sin lägenhet och inte har koll på nånting.. ? XD
Sen visade sig att det tydligen bara var tekniskt fel så larmet gått av sig själv (?)

Mysigtmysigt.. :S

och fiiifan vad det snöar ute! D:
Jag vill inte!
Vart tog vårvärmen vägen ?
(vart tog italienresan vägen?)

Nej, sol och ledigt vill jag ha nu! :)
(och en ny header.. FÖRLÅT om ni känner er uttittade.. Jag SKA åtgärda det.. :P )
Ska bara.. orka (A)

Nu tänkte jag blanda ihop lite juice, plocka fram chokladkakan jag bakade (som blev torr och äcklig.. :( )
och snaska i mig lite.. försöka få lite plugg gjort också.. Har inte så mycket hemma som jag behöver men något ska jag väl komma på ! :)



Här får ni en vacker bild jag tog i Lördags när jag i desperation flydde till Sura för att slippa sitta hemma och deppa över italien.. :) Usch vad det blåste.. :D (därav min min .. xD )
0 kommentarer