uhu! :O

Jag fick något grejs av Helena,
fattar inte vad det innebär men wtf,
Lite spännande saker ska väl hända på min blogg då. :P



Du som får denna award ska:

1. Kopiera awarden på din blogg
2. Länka till personen som gett dig awarden
3. Berätta 7 intressanta fakta om dig själv
4. Välj ut 7 andra bloggar du vill ge awarden till
5. Länka till deras bloggar & kommentera hos dem att de har en Award att hämta


7 Fakta om mig själv:
1. Jag har gått om ett år på gymnasiet
2. Jag är facebook-nörd x)
3. Mina största intressen är Musik och Foto
4. Jag är född i Linköping men uppväxt i Fagersta
5. När jag var liten hatade jag att jag inte hade ett "vanligt" efternamn och ville gifta mig fort så jag kunde, men nu är jag stolt över det och får ångest av tanken att byta ut det eller lägga på något annat.
6. Jag dricker way too much Multivitamindryck. xP
7. Jag är väldigt bra på att göra andra saker än vad jag borde,
som tillexempel sitta och försöka komma på fakta om mig själv istället för att ta itu med det sista utav svenskauppgiften... xP

Jag ger Awarden till:
Jag orkar inte syssla med allt länkande hit och dit så du som har en blogg och känner att du vill göra dethär kan väl ta den .. ;D
1 kommentar
helena

haha bra!:D

fin design också! tycker att du borde lägga upp fler klipp där du sjunger :)