Tid...

Det känns som jag inte haft någon tid alls.

Först stress i skolan och nu Sommarjobb. Heeela sommaren..
Men nu kändes det som jag hade lite tid över, så, för en utav mina bästa vänners skull så tänkte jag skriva ett litet mer seriösare inlägg och slänga in lite trevliga bilder kanske... =)

Så.. Vad händer i Saras liv just nu?

Jodå.. väldigt mycket och ingenting.
Hårdpluggar körkort vid sidan av sommarjobbet på seco där jag sitter nere på metallurgen och kontrollmäter skär .. Lite sådär.. halvtråkigt men man står lätt ut med det en sommar.. :) Det går bra.. Jag gillar't! 

Fyller 18 om en vecka men kör inte upp förän i September. Fanns inga lediga tider och jag är väl kanske inte så redo nu i Juli ändå, så det är väl bra med det  :)

Ehm. Ja.. så mycket mer finns det väl kanske inte att säga nu idag då..



0 kommentarer