På kanten till höst.

 
Så var sommaren nästan slut igen, idag gick jag på stan med Anna. Det var massa sådana uppenbara skolungdomar som rörde sig ute. Det kändes att terminen startat, även om jag är ledig augusti ut (Sånärsompå tentan då).
Jag köpte en analog kalender, hittade även en jättefin "läder"bok med lillamy på. Den ska få bli dagbok när jag ger mig ut på nya äventyr. :D Hittade också mitt favoritte, har inte letat så noga innan kanske, men nu har jag återigen persika och vanilj i mitt skafferi. Sjukt härlig gubbe i butiken också, så ska nog köpa lite burkar senare..
 
Jag ska inte vara pessimist, så jag kallar det sensommar. Dendär fantastiska årstiden, då det är vardag, men sommaren hänger kvar, så man kan sitta ett par timmar i solen och bara prata strunt. Bästa tiden på året, sommardeppen är slut och man har energi och visioner om att "denna terminen ska jag minsann inte hamna efter" Hahah, världens största lögn. Så därför lovar jag inte migsjälv det iår. Nu ska jag ha kul, hela sensommaren, ända in på hösten och genom hela vintern. Skitsamma om jag halkar efter, jag har ju legat strax bakom i 14 år, så jag kan väl göra det hela vägen ut! ♥
 
Nu ska jag laga mat, sedan ska jag och Anna ut och ta en cider, för det är vi värda.
 
0 kommentarer