Reseplaneringen.

Ojojoj, nu är det nära! Sitter och nästan har lite ångest nu, vad har jag gett mig in på? 
 
Håller på att tar reda på så jag har allt jag behöver ha med, har som tur är fått kontakt med en trevlig tjej från Falun som gjort precis samma resa som jag ska göra, fast dubbelt så länge. Det var min mormors syster som ringde mig och berättade om deras granne som gjort samma slags resa till precis samma ställe, så jag ska försöka pressa henne på massa information, heheh.
 
Måste nästan gå runt med ett anteckningsblock fastkedjat i armen nuförtiden för jag kommer ständigt på saker jag måste hinna fixa, saker som ska packas, frågor att ställa och annat som kan vara bra att anteckna, för det försvinner lika snabbt igen. 
 
Nu ska jag köpa en väska, uppdatera telefonen, uppdatera datorn, äta upp min choklad och sedan ska jag lägga mig. Imorgon väntar sista rycket i rummet, några viktiga telefonsamtal och förhoppningsvis kan jag börja fokusera på dendäringa uppsatsen.. 
0 kommentarer