Tom Odell

För ett tag sedan hörde jag några vackra toner i en reklam för "the mentalist" på teve. Det var Another Love av Tom Odell, blev helt besatt av låten. Så. Himla. Vacker. Hela min värld stannar upp när jag hör den. 

Och nu i början av veckan, eller om det var i helgen, skitsamma, jag satt och köpte musik på iTunes eftersom jag eventuellt säger upp spotify premium medan jag är i Frankrike. Tänkte att jag skulle köpa lite udda album och passa på å lyssna igenom de artister som jag bara lyssnar på en låt av. Tom Odell var given. 
Då fann jag denna pärla: 
 
Så, fin. Allt jag har att säga. Jag är förstummad. 
Hela albumet (Long way down) är helt amazing, jag måste verkligen bli bättre på att lyssna på skivor igen. Sedan spotify äntrade mitt liv så finns det så många udda genier som jag inte fått upptäcka i lugn och ro. 
 
0 kommentarer