Hoppsan.

Jag blev sjuk, låg i sängen, åkte hem till mamsen och är nu tillbaka till Örebro och verkligheten. 
Jag är fortfarande sjuk, har ont och hostar. Men är förhoppningsvis på bättringsvägen så, åter till vardagen. 

Idag har jag och Anna sammanställt en intervju från förra veckan. Imorgon ska Anna på jobbrelaterade grejer så imorgon får jag vilodag (nästan). Resten av veckan ska vi fortsätta sammanställa en annan intervju och fortsätta jobba på våran text. Detta känns som att det kommer bli bra. Jag är så lycklig och så olycklig på samma gång. Allt går så bra, men jag är så sjuk att jag bara vill dra något gammalt över mig. 
 
När jag var hemma hos mamma i helgen så insåg jag att Örebro inte är min grej längre. Det kittlade inte längre i magen av hemlängtan när jag och mamma åkte förbi Örebroskyltarna därhemma. Jag kände bara en stor ångestklump i magen. Med det sagt så betyder det inte att jag inte älskar Örebro längre. För det gör jag ju, men Örebro gör allt i sin väg för att få mig att lämna Örebro ifred. Är Örebro lycklig utan mig, så låter jag Örebro fortsätta sin gilla gång utan mig i framtiden. Vi kanske är klara ändå, jag och Örebro. Drygt två veckor kvar, sen går flyttlasset, känns bättre än någonsin. 2013 utnämns härmed till året jag tog massa bra beslut.
 

HöstFagersta.
 
0 kommentarer