Dagen.

Dendär känslan, av att gå upp, blanda sig ett glas oboy, bre några mackor och sedan bosätta sig i soffan resten av dagen med en stickning och rubiks kub. Oslagbar, ingen stress, inga måsten. Inte ens fint väder. Utan bara kurera mig sjävl från förkylningen som härjar i mig och har tagit min röst ifrån mig. 
 
Tittade på The boat that rocked igen idag. Första gången på länge faktiskt, alltid lika fantastisk film. Jag var på bio med syrran häromdagen och såg About time, samma regissör, Richard Curtis. Alltid lika fantastisk, hans sätt att göra filmer som man mår så otroligt bra av är oförståeligt fantastiskt. Hans sätt att skapa fantastiska karaktärer och lämna mig med en fantastisk känsla i kroppen. Det är,.. Fantastiskt, jag tror att han och jag skulle bli riktigt bra polare. Om jag nån gång får chansen så vill jag ta en fika med honom, utan tvekan. 
 
Sitter fortfarande kvar i soffan. Ska strax lägga mig, för imorgon ska jag iväg en sväng, på torsdag blir det middag med pappa och till helgen blir det andra festligheter. På måndag sen så är det dags att starta upp allvaret igen. 
 
 
1 kommentar
Linn

Åh, va den filmen värd att se på bio? Tänkte gå på den i tisdags, men på trailern kändes det som att det var en film man lika gärna kunde vänta med och se hemma istället.

Svar: Den var fantastisk! :) Jag tyckte verkligen om den, men det är väl sak samma om man ser den på bio eller inte, beror på hur länge du vill vänta :P
Sara