Årsresumé del 2

 Så, efter midsommar började somsagt varma härliga Juli! Jag fyllde år och jobbade på som en tok, ända in i Augusti. I början av Augusti började det brinna i mina hemtrakter och ett vemod och maktlöshet fyllde kroppen.
 När mitt sommarvik tog slut, packade jag väskan och drog till underbara älskade Norge! ♥ Det finns två platser på jorden som verkligen får mig att leva i nuet och må som bäst. Den svenska västkusten och underbara Norge. 
(Foto: Matilda, seriöst Matilda, jag älskar denna bilden så jäkla mycket, TACK! ♥)
Bästa gänget! Glöm inte att kolla in Linas film från resan.
Efter att jag kom hem från Norge och såg migsjälv på bild så blev jag så himla less på hur otroligt överviktig jag blivit, så tog tummen ur och anmälde mig till ViktVäktarna. Något annat jag blev less på var allt damm som samlat sig i min kamera, tog en trip till Stockholm och lämnade in kameran. Sedan följde ungefär 3 resor till Stockholm på mindre än en månad, varvat med ett fortsatt vikariat på hemtjänsten. 
Allteftersom hösten fortskred så började kilona rasa, kändes fantastiskt, men jag var så slut och less på jobbet att jag avsa mig från min schemarad, men stannade kvar som timvikarie, och det kändes så himla bra, fick massor med ny energi, började kamma ut dreadlocksen och anmälde mig till Urban Training.
Är så JÄKLA stolt över migsjälv att jag klarade av det, herregud vad slut jag var.
Nu är det December och jag har sammanlagt gått ner nästan 12 kilo sedan Augusti. Att jag sedan nu under jul känner mig som jag ätit upp mina 12 kilo den senaste veckan är en annan femma. Jag har iallafall njutit av varenda sak jag stoppat i mig! Imorgon är det sista vägningsdagen för 2014 och jag är mer än redo att gå ner 12 kilo till! 
0 kommentarer