Tittut!


Vädret nu är ganska trist, vi spenderade lunchtimmarna på cafét igen. Jag kommer sakna det stället så himla mycket! Bara en sån sak, som att jag igår mötte en av ägarna på vägen hem från skolan och han hälsade. ♥
 
Jag försöker fånga dagarna här så gott det går, men det enklaste i detta väder har ändå varit att gå hem och krypa ner med Året utan sommar och låta tårarna ta över. Det går liksom inte att bjuda hem sällskap när man bor i familj, och det blir dyrt att sitta på café en hel eftermiddag, den optimala mötesplatsen har som varit utomhus.

Men just nu försöker jag styra upp lite bio imorgonkväll, imorgon ska solen vara tillbaka, så jag kanske tillochmed får lapa lite sol i Peyrou. Den lilla färg jag samlat på mig under denhär tiden är redan på väg bort, skulle vara fint att få mota den i grind. 
0 kommentarer