Gårdagen.

Tog inga bilder alls igår, vi var sena iväg och när vi kom fram så var vi för upptagna med att fika och prata, sedan så åkte vi hem och åt, och min syster hade fastnat i Västerås på grund av dedäringa tågen, så det blev en roadtrip i mörkret för att hämta henne och köra henne till kyrkan för hennes adventskonsert, där satt jag på fel sida så kunde inte leka papparazzi. Sen grävde jag snabbt fram mina gamla byxor för att slänga ner dom i en påse, sen bar det av hem igen. Väl hemma var jag så trött att jag tvärdäckade i sängen och fick prova byxorna nu på morgonen istället. Ett enda par passade inte! Ett annat par hittade jag inte hemma igår, men de är så gamla så de kommer jag nog ändå inte i riktigt än. Men nu har jag iallafall lite fler vanliga byxor att använda!
Nu ska jag uppdatera jullistan på spotify, för nu är det advent!! :D 
 
0 kommentarer