Frågetecknen.

Igår var jag in på APT på jobbet, och eftersom jag för ovanlighetens skull då hade utsläppt hår så fick jag så mycket frågor om dreadsen, blev även liknad med Plupp. Tar det som en komplimang, eftersom liknelsen kom med ordet gullig i samma mening.

Tänkte jag skulle klara ut lite frågetecken om det är någon nytillkommen här som sitter och funderar. 
1. Tvättar du håret? 
- Svar: JA, 1-2 gånger i veckan. Läs mer HÄR
2. Hur gör du när du inte vill ha dem längre?
- Klipper av dem, men det går alldeles utmärkt att kamma ut med lite vilja och våld.
3. Hur gjorde du dem?
- Jag använde en metod som jag tror kallas "Twist-Rip", hursomhaver, denna tjejen har varit min rolemodel och sedan har jag googlat runt lite för kompletterande tips, men utgått ifrån denna videon. (Samma tjej)

 (Och här, har ni en bra före-bild. Dendär bulan är det som ska bort.)
0 kommentarer