Promenaderna.

Det finns en tid, strax efter sommaren, som jag kan gå ute och andas fritt. Sedan kommer kylan och senhösten, då mina öron fryser ända in till käkbenen, eller tvärtom om jag har mössa, och näsan blir täppt av andra anledningar än pollen. Nu är vi inne i just den perioden och det speglar av sig väldigt bra i hur mycket kortare mina promenader blir. 

Då kommer vi till dethär med varma gym, men där tröttnar jag ännusnabbare eftersom jag inte kommer nånvart. Utan stirrar på samma jäkla lokal hela tiden. Så, vad gör man för att orka promenera skitlångt även på vintern? 

1 kommentar
Elin Bergman

Du kommer inse att promenaderna på vintertid är dem som gör dig pigg och glad samt fyller dig av energi.
Det är friskluft och utomhusvistelse som får en att vara positiv under vinter! Köp BRA skor som du kan gå i långt utan att frysa samt kläder! Så att det bara blir positivt! Inga negativa tankar skall finnas! BARA MOTIVATION som att det är så JÄVLA SKÖNT!! Keep up the GOOD work ! ;)
PUSS och KRAM!