Verkligheten.

Jag har en sån mäktig känsla inom mig nu. Kommer ni ihåg vad jag skrev om våran andra dag i Norge
Om gubben som berättade att det fanns en spricka i berget som skulle kollapsa en vacker dag? 
Nu tycks det vara en vacker dag på gång. Detta är en sån otroligt mäktig känsla att tänka att vi stod där nedanför bara för tio veckor sedan. Att det, enligt mina små utflykter på googlemaps, är längs med samma väg jag skuttade överlycklig med kameran. Sådant tycker jag är otroligt Mindblowing. Jag följer nu sprickans framfart ohälsosamt intresserad. 

Hitåt var det han pekade när han sa att det fanns en spricka därbakom...
...och enligt google maps, och livesändningen på VG, så är det ju denna toppen, eller ja, lite mer till vänster...
 
...ni får säga vad ni vill, men jag tycker detta är mäktigt
0 kommentarer