Dagen idag! :)

TjohoTjoho! Idag tog jag mig an trappan i Kvarntorp igen. Puh, det var tio resor värre än första gången jag gick i våras. Inte i benen, benen använder jag ju jämt så där kändes det bättre. Men andningen! Jag skulle kunna skylla på att jag glömde pilla i mig pollentabletten, men detdär var nog faktiskt väldigt mycket dålig kondis med. Vågade inte gå ett varv till ensam iallafall ( Visst var det folk där, men hade varit skönt med nån som känner en utifall man tuppar av. ;) ) Så jag gick ett extra varv uppepå, sen gick jag ner till bilen och for till Hjortkvarn. Bildade en mindre kö när jag köpte med mig 3,2kg glass hem till bullfrysen* som kom med huset! ÄLSKAR bullfrysar! 
 
*En frys i källaren som man fyller med godsaker!
 
Annars händer det inte mycket, igår målade jag elementen i vardagsrummet, idag hade jag tänkt klippa gräset, men jag kan ju inte starta gräsklipparn själv.  (piiiinsamt!) Så det får vi ta imorgon! 
 
0 kommentarer