Decemberfavoriter

Herrejösses, är December redan (snart) slut? Har varit ganska duktig på senare tid att förbereda dessa inlägg, men denna December har passerat i ultrarapid så här sitter jag och undrar vadsjutton som hände. Nästan samma gäller året, tänkte börja på en årssammanfattning, men jag kan inte minnas att vi någonsin hade Januari iår?
 
Hursomhaver. Vi börjar faktiskt med December, låt oss börja med Teadventskalendern! Trots att jag gillade teerna förra året bättre, så älskar jag verkligen myset och tanken på att ha en ny kopp varje dag. Var lite dålig på att dricka varje dag å andra sidan, men det är ju mysigt iallafall!

 
 
Det sista rummet blev klart lagom till jul också! Så vi åt våran julaftonslunch med hela min familj brevid granen! ♥ Älskar dom mintgröna väggarna!

 
Och som vanligt har jag spenderat många grådassiga dagar framför Netflix, och nu har jag gått igenom 5 säsonger Merlin. Tittade på sista avsnittet igår medan jag började sy ihop de delar jag stickat på senaste tiden. Helt fantastiskt välgjord serie, blev liksom aldrig tråkig och fick verkligen inte känslan av att den varken var för kort eller lång. Som man kan få av andra serier...

Julklappar då? Jodå, fick en ny cykel, den finaste någonsin! Tänkte cykla ut iförrgår och fota den i någon vacker glänta. Men så kom snön, så ni får vänta, vågar inte cykla på snö! ;) Gjorde ett riktigt fint fynd på mellandagsrean också, behövde inte ens köa för den! En superfin stickad kappa, samma här, ni får bild nån dag när jag ids!
(Mitt nyårslöfte är att orka fota mer..... ;) Får se om jag kanske leker studio i vårat tomma rum nån dag framöver.) 
Favoriter
0 kommentarer