FEMTON KILO!

Alltså, 15,2 kilo har jag gått ner nu, sen den 19augusti. Ganska exakt ett halvår sen jag började, jag skulle ljuga om jag sa att jag inte har tröttnat. Herregud vad svårt det är att hela tiden tänka på mat. Jag är så sjukt less och längtar tillbaka till att bara kunna köpa choklad och slå mig ner i soffan och moffa i mig framför en film. Nog för att det räcker med ett litet glas med 50g nonstop och en kopp te. Men jag saknar en viss frihet, 
Samtidigt inser man att man aldrig kommer sluta tänka på mat, jag gjorde det innan, och jag gör det nu, skillnaden är att jag har bättre kunskap, jag vet att jag mår bättre av att unna mig lite, än att frossa ohämmat. 
Maten kommer alltid vara mitt största hjärnspöke, och detta är så bra som det kan bli med det jag har nu.
Se bara vad långt jag har kommit ändå, jag är normalviktig igen. Ni ska bara veta vad löjligt stolt jag är, och vad jag kämpat för att vara här.
 
0 kommentarer