Ett såntdär före-efter inlägg.

Jag har länge tänkt att jag skulle ta nya bilder att matcha med dom jag tog när jag precis fått jobb förra året. Tanken var först att jag skulle tagit en bild med samma kläder. Men de hann åka på välgörenhet innan jag fick tummen ur. Idag tog jag lite nya bilder, störde mig på att jag fortfarande har en jävla putmage och svor för migsjälv att jag liksom aldrig börjar träna mer, för just nu är det ju det enda som hjälper det sista överflödsfettet att försvinna. Men när jag sedan letade rätt på mappen med bilderna så började jag nästan gråta när jag bläddrade igenom bilderna...  HERREGUD alltså. Jag saknar ord. 

Jag vet att man gärna är blind på sigsjälv. Precis lika blind som jag varit för min viktnedgång, även om jag märker av den och är lycklig (nästan) varje gång ett plagg blir förstort. - Lika blind var jag för min uppgång. "lite överflödsfett" jomen tjena. Jag känner liksom inte ens igen migsjälv, var jag verkligen sådär stor?
 
Jag har kommit så himla långt med migsjälv, jag är så sjukt lycklig idag och det syns, på fler än dessa bilderna. Jag har självförtroende som aldrig förr och det var en enorm boost att få kvitto på hur otroligt mycket som faktiskt hänt på drygt ett år. Jävlar säger jag bara. På ren svenska. 

2 juni 2014 - 9 juli 2015

0 kommentarer