Glest med uppdateringar.

Har en lite halvkämpig jobbperiod nu, har sedan i måndags (förra alltså) inte haft ledigt mer än en dag, och kommer inte ha det förän jag går hem från jobbet på fredag. På det så har jag brottats med öronvax och varit döv på vänsterörat sånär som på ett tillfälligt tinnitus-sus. Att jobba 2 dagar och höra sämre än de flesta pensionärerna tröttar ut en rejält rent psykiskt. Men idag har jag varit hos doktorn, en sköljning på rekordtid enligt läkaren *skrytskryt* och nu hör jag finnemang! Firade med att ta mig en tur in till Marieberg och köpa dedär shortsen jag spanade in för några veckor sen. Hittade även en vacker "inredningsfilt" att lägga på soffan i huset, men mer om det sen! På torsdag får vi nycklarna, så snart hoppas jag kunna uppdatera er med MASSVIS med HUSINLÄGG! ♥

 
0 kommentarer