Livstecken!

Hejsanhoppsan! 

Jag lever! jag råkade bara få slut på semester, fylla år, jobba över, vara sjuk och ta det lugnt en stund. 
Somsagt, jag är tillbaka på jobbet och har idag varit utan läsk och godis i en vecka. Dock har jag ätit tårta och kakor - som sig bör när man fyller år! Så det har inte visat någon större skillnad på vågen. Egentligen är det först idag som jag faktiskt känt något riktigt sug efter läsk. Annars har jag klarat mig rätt bra utan att vara sugen alls - till skillnad mot innan när jag känner sug varannan dag. Men jag har lite smaksatt vatten här så jag är nöjdare än nöjdast! ;)

Angående fotoutmaningen så pallar jag inte satsa på hela veckan, men vill fortfarande fota på nämnda teman, men bilderna kommer bara mer sporadiskt i fortsättningen.
 
Annars finns det väl inte så mycket mer att säga, ute gick just vädret sönder så jag gosar väl ihop mig härhemma och kikar vidare på Bones! :P 
 
Finbesök igår! ♥ Gudmors sötfia! 
0 kommentarer