Vad som händer härhemma.

Igår gick jag upp okristligt tidigt (03:45 närmare bestämt) för att skjutsa skägget till Arlanda, men eftersom han däckade före mig kvällen innan så fick han köra dit. På vägen hem svängde jag inom Linn för att hälsa på en sväng. Måste ju passa på när man ändå passerar stan, plus att om jag åkt hem hade jag förmodligen bara slängt mig på soffan och somnat om och förstört dygnet. :P Fick en fin förmiddag med tjejerna innan jag åkte hemåt, via Marieberg för införskaffning av pollentabletter och skavsårsplåster. Åkte som vanligt med lite mer därifrån, men det låtsas vi inte om.. hehe ;) 
 
Idag har jag packat lite flyttkartonger, är så skönt att börja få undan allting nu. Ännu bättre kommer det kännas att packa upp sen. Jag flyttar hem, jag kommer inte bo hos mamma eller pappa, inte heller hos min pojkvän. Nu kommer vi bo i vårat hus. Mitt hem. Hemma hos mig. 
 
Nu har jag en liten vilopaus, sen får vi se om jag blir inringd till jobbet i sista minuten, eller om jag får fortsätta packa resten av kvällen. :) 
 
 
 Bästa låten härhemma just nu: 
0 kommentarer