Hälsomål Juni & utvärdering Maj.

Vi börjar med utvärdering av målen för Maj.
  • Komma igång med simmandet igen, samma som tidigare 20varv/gång minst en gång i veckan. 
  • Nå stegmålet (10 000) på fitbit:en minst 5dagar/vecka.
  • Jobba på arm och mag-styrka 
  • Läsa bok utomhus. 
Nummer 1 har inte blivit av, men har kommit iväg iallafall 3 gånger, har utökat tillgängligheten och har kommit iväg mer än vad jag gjort annars. Nu siktar jag på att ta med baddräkten till jobbet och gå dit efter, simhallen ligger ju faktiskt i princip brevid, och det är sååååå skönt att simma av sig jobbet även om man gått till 16. 

Nummer 2 har jag ärligt ingen koll på, men mina veckosammanfattningar ligger ju ändå så snittet borde stämma överens med målet. 

Nummer 3 är påbörjat, har börjat göra övningar hemma, så det är på gång och Nummer 4 har inte blivit av alls då jag (ursäkterursäkter) jobbat så jäkla mycket, samt att vädret inte alltid tillåtit det. 

Så, summa-sumarum för välmåendet i Juni: 
  • Forsätta jobba på sim-målet 
  • Komma igång bättre med mage och armar
  • Läsk- och godis-fritt Juni - Dags att ta sockertrollet vid hornen
  • Läsa bok utomhus
  • Fota mer 
  • Fitbit - Veckosnitt på >70'000steg 
Hälsa Viktnedgång
0 kommentarer