Denhär dagen alltså!



Min vän Julia är i byn, imorse tog jag mig en promenad bort till hennes kompis som bor här. Sen gick vi ut på långpromenad 5tjejer och 7hundar. Mysigt värre, vi skrämde upp lite rådjur, mötte några jägare -somliga gladare än andra, sen gick jag hem igen. Totalt gick jag 16km på förmiddagen. 4km ut, 8km med hundarna och 4km hem igen efter en stunds vila. Sista kilometern hem värkte mina lår utav bara helvete och jag fick hänga i soffan 2timmar innan jag orkade göra nått annat xD När karln jobbat klart tog jag bilen och åkte ut på halloweenfest med samma sällskap + nytillkomna. Riktigt trevligt, hade det inte varit halloween hade jag hakat på ut. Men jag ska inte gå in på vad jag tycker om att gå på event i Örebro, för då tappar ni intresset. ;) Nu ligger jag på soffan igen och är jäkligt nöjd med det, jag slog ju ändå 2 Runkeeper-rekord, samt klarade 50km totalt i Oktober! :) 

0 kommentarer