Allmänt svammel

Är helt slut, var upp inatt och tittade på sen så kallade superblodmånen. Men alltså, den var inte större, och att månen blir röd är liksom inte så ballt, hade bara hoppats på att få se kombon. Hursomhaver, vägningsdag idag, och efter att ha haft uppehåll på vägningen kom jag över 70 igen, men nu är jag tillbaka nere under.
Denna veckan tänkte jag försöka räkna points igen. Skulle så gärna vilja nå min målvikt innan nyår, helst innan jul och jag inser att jag får lägga på några kol om det ska bli så. 3 ynka kilon kvar.

Men just nu ligger fokus på träning, idag ska jag lämna tillbaka mitt entréarmband till simhallen och sedan ska jag göra upp ett schema, måste börja med min hemmayoga igen (Nu finns det ju dessutom PLATS, finns liksom inga ursäkter kvar) Sen har jag hittat en grupp som har Aerobic en gång i veckan, så det ska jag prova på (gick på aerobic med mamma en period i tonåren så jag vet ju att jag gillar't, ska bara se hur just denna gruppen funkar). Till sist ska vi klämma in mina älskade promenader. När jag vill och orkar ska jag fortfarande simma, men jag pausar där en stund. :)

0 kommentarer