Marsfavoriter!

ELLIE ELLIE ELLIE! ♥

Månadens höjdpunkt var utan tvekan Ellie, slänger in video från första gången jag såg henne..(inte min, jag stod längre bak på andra sidan) min absoluta favoritlåt med henne, fanns inte från Globen på Youtuben. ;)

Tätt efter Ellie kommer det faktum att jag äntligen har lugg igen! Ångrar mig inte en sekund somsagt, har dock kommit på många anledningar till att jag sparade ut den, men aldrig mer ska vi skiljas åt. Jag ♥ Lugg = Sant.
Vi kör en gammal lugg-bild. Har inte varit överdrivet inspirerad med kameran på det senaste. :P
 
Har avslutat väldigt många stickprojekt i Mars, och påbörjat minst lika många. Men favoriten är LÄTT Hitchhikern! har somsagt två beställda och jag vill nog ha några till själv (Hej, jag heter Sara och jag är beroende av halsdukar).
 
och sist (absolut inte minst) så ÄLSKAR jag att Mars har varit så soligt ändå. Solen har verkligen varit min vän och jag tycker jag har njutit nått så ofattbart mycket av den.
Favoriter
1 kommentar
Ullrika

Så galet fint med lugg! Jag vet att jag själv hade tröttnat på den efter en kvart men det är så jäklans snyggt! - på andra iaf!

Hittade hit via en kommentar du skrivit på en annan blogg och blev nyfiken. Nu har jag läst lite hos dig och ser att du är på min sida Sverige ibland, bra där :D

Önskar en go helg!

Svar: Tack :D Jomen vissa dagar så är luggen ett rent helvete, men då drar jag bara på mig en buff ;)
Tack detsamma och kul att du titta in 😊 (och välkommen tillbaka ;) )
Sara