Julifavoriter!

Juli har passerat förbi så jäkla snabbt att jag knappt hunnit tänka efter, men självklart överst på listan är Bästkusten, men det läste ni ju om igår, så behöver inte utveckla det vidare.

 
Skrivbordet blev bättre än jag hoppades och jag fullkomligt älskar min stol! Nu har jag kanske inte använt nått av det så mycket då min syster har barrikaderat det rummet. :P Men jag älskar't likväl. Ska virka mig en gigantisk mormorsruta som kan få bo i stolen så man kan kura ihop sig kalla pluggdagar i vinter sedan. :D
För visst kom jag in på skola, och det bästa av allt är att jag får fortsätta på "mitt" tema! Nu jäklar ska jag bita ihop, för nu ska det funka!
 

Och mitt i varmaste veckan på hela sommaren så stickade jag äntligen klart mina fnattvantar! Som jag kämpat med dom egentligen, efter att först ha tänkt helt fel och gjort en dubbelt så stor som min hand, till att sen lyckas jäkligt bra, bara för att göra en partner som blev mycket tightare, och dessutom fick en annan tumme, men det syns ju knappt ens om man vet om det. Men nu skiter jag i det, dom sitter bra, och jag älskar dom. Nästa gång jag ger mig på något tudelat så gör jag bägge samtidigt!

(lätt absurdt med vantar i grönska, men så blir det när en blir klar mitt i sommarn! ;) )
 
Och när vi ändå är inne på Mumin-temat, hur underbar är inte min nya tröja?
0 kommentarer