Julen.

Så var julen slut för denna gången! När den väl kommer swishar den förbi snabbare än kvickt. Men jag har haft en fin jul iår, jag var somsagt hemma hos mamma några dagar, träffade mormor och mammas gubbes familj. Sedan var jag med svärfamiljen. Igår åkte jag hem till Farmor, fick lite egentid över dagen sådär och hämtade lite flyttkartonger. Pappa flyttade ju till lägenhet så vi har avlastat våra grejer hos Farmor. Men nu tror jag jag har det sista av mina kartonger. Städade en del hemma hos mamma också, ska börja göra mig av med gammalt, har lite bokpåsar bl.a. som ska få gå till secondhand. JÖSSES vad böcker jag samlat på mig, men jag har ändå läst det mesta! Iallafall som ligger hos Mamma. Det jag samlat på mig på senare år är det annat med... Men det kommer, sticklusten tar ju faktiskt paus ibland. Nästa gång läslustan kommer fram ska jag nog läsa färdigt Isfolket-serien :)
 

 
Nu ska jag ut och gå i det fina vädret! Vem vill tenta-plugga när himlen är blå?!
0 kommentarer