Vantarna

Alltså detta är nog det värsta jag varit med om. Jag vet inte hur många fel jag gjort, och jag kom på att jag svor på att aldrig mer använda svart när jag stickar igen (en ser ju förtusan ingenting om kvällen!). Så himla drygt, they better be fudging awesome! Folk frågar alltid om inte tröjan var skitjobbig och svårt, men den var ju rena barnleken om en jämför.
 
Har läst många som gjort samma vantar och fått dom förstora, dumt att jag inte läste det innan. Jag som tyckte dom verkade små och lyxade till det med ett "större" garn i 100% ull för att dryga ut storleken lite. Nu verkar det bli jättestort trots att jag tog bort några maskor. Men vi får se, skulle vilja börja om men vet inte om jag vågar testa tålamodet så pass..




Jag väntar lite med att avslöja mönstret. Nån spänning ska ni ha! ♥
Handarbete Pyssel Stickat
0 kommentarer