Februarifavoriter!

Men hoppsan, då var det dags för en sånhär igen! Vi börjar med Syfestivalen! För första gången så hade jag både tid och blev tillfrågad om att följa med! Och så roligt det var att gå runt i en stor sal med massa hantverkare! :D Blev väldigt inspirerad och är inne i någonslags projektstartar-bonanza just nu, är lite rädd för att komma till den punkten att jag har så mycket att jag inte gör något istället. Men så länge jag har farten uppe så är jag inte orolig. I värsta fall så ställer jag in allt i Garderoben en månad och börjar med någon ny hobby istället. ;)
 
Sen kan jag tusan inte komma på nått mer (har funderat i tre dagar nu...). Känns som om jag jobbade mest jämt, men jag kan slänga in en favoritlåt! Shazamade denhär 3 gånger i jobbilen, har shazam på "speeddial" så slänger oftast bara upp telefonen, shazamar och stoppar ner i fickan utan att ens kolla. Men tredje gången stod jag på en parkering och såg att den låg som de två senaste shazamade låtarna.. Hahaha.
 
Favoriter Musik
0 kommentarer