Livet.

Alltså gårdagen! Efter jobbet så for jag ut från Kumla på cykeln för att gå på en långpromenad. Vad jag hade glömt i tideräkningen var ju att jag skulle få in ett mål mat mellan promenaden och syjuntan. Så jag fick supercykla hem sen och slänga i mig en risifrutti och några rostmackor. När jag väl kom fram på syjuntan så var jag så slut att jag mest bara satt och lyssnade på snacket. :P
 
Har varit så otroligt trött, jag vet inte om det är pollen, tidsomställningen eller lingonveckan. Eller helt enkelt en blandning av allt. Men de senaste 3 dagarna har jag knappt varit människa. En får ju hålla upp ändå, men jösses vad jag har varit snurrig. Glömde en nyckel imorse på jobbet också så fick klämma in en extra promenad på morgonkvisten också. Ingen ordning med andra ord. Men i helgen blir det somsagt lugna puckar, ska ner och filosofera en sväng på kusten. Älskade, älskade bästkusten! ♥
 
 
 
Vardag semester
0 kommentarer