Status.

Efter mitt fall i fredags så har jag insett att min handled kanske blev lite mer skadad än jag först trott... I Lördags så var det ändå helt okej, men när jag öppnade garageporten så högg det till, samma när jag drog i handbromsen en stund senare... Lindade om handleden ordentligt i Måndags eftersom jag var bokad på jobb, och det gick ändå helt okej, fick skippa tabatan dock. Igår fick handen vila, och den ska få vila resten av veckan också så jag klarar av att jobba i helgen. PepparPeppar så känns den faktiskt bättre redan, så om jag bara tänker på att ta det lugnt så ska det väl gå vägen dethär. :) 

Har iallafall fått ta en paus ifrån vantarna, synd eftersom det är såååå liiiiite kvar. MEN flerfärgsstickning är jobbigt nog med friska händer och leder. Så får lalla på med mina simpla enfärgade oavancerade projekt. Tur att en har lite att välja på! :P
 
0 kommentarer