Oktoberfavoriter

 
Självklart är nya muminmuggen en favorit! Vintermuggarna är alltid dom vackraste! ♥ Har flyttat fram dem i skåpet nu, och ställt sommarmuggarna längst bak. Är mer än redo för vinter nu, har införskaffat mig ett par längdskidor och köpt en ny vindjacka för att riktigt peppa mig! Den borde komma vilken dag som helst nu, så den kvalar inte in på Oktoberlistan, men måste nämna den! ♥

Månadens garnfavorit blev det garn jag fick med yarnmail! Har inte tagit någon bild på't men Schoppel-Wolles Reggae! en 100%merinoull, som är HIMELSK! En strukturstickad polotröja i det garnet skulle vara drömmen! ♥ Får nöja mig med mössan sålänge, men det är lätt mitt nya favoritgarn. Undrar om jag haft något innan? Vet inte om Folksong hade förstaplatsen innan... Annars är Drops Fabel det garn som funkar till allt! :)
 
Sist men inte minst, alla underbara höstfärger! När det är jämngrått och trist väder i bergslagsskogarna, så är det iallafall vackert på träden än så länge! ♥
(men bilden är dock från Linköping)
 
Save
0 kommentarer