Vecka 47

Denna veckan alltså! Tom Odell i Tisdags, SÅ. JÄKLA. BRA! I Onsdags fick jag migrän och somnade klockan 18 när jag kom hem från Stockholm. Sen helt plötsligt var det Fredag?! Fick U på tentan, hur nu det kommer sig. Så himla typiskt att jag alltid får U när det faktiskt känns bra?! Var så säker på denhär tentan, det kändes så sjukt bra när jag gick därifrån, till skillnad mot förra tentan då jag bara ville hem och gräva ner mig.
Såhär har det varit hela tiden. Så fort det känns bra, då kan jag ge mig fan på att något är fel. När det däremot känns piss, då har jag klarat mig över G med god marginal. VARFÖR?! Jaja, bara att ladda om inför omtenta...
Detta kan vara det enda jag saknar med hemtentor, där behövde jag bara komplettera. Det kunde man göra på en gång. Nu måste jag liksom vänta och våndas i sex veckor till: tre fram till tentan och tre efter på resultat (mer tillochmed, räkna in alla röda dagar). BRÖL.

Tröstar mig med att jag iallafall får börja på adventssockan imorgon! ♥
0 kommentarer