Januari

Som ni ser har jag strukturerat om (och är jättesen av samma anledning), jag tänker mig en mer uppstaplad version av mina favoriter och kanske lite mer om saker som hänt under månaden, kanske lägger till lite mer rubriker, tar gärna emot förslag! :) 
 
Just nu på Netflix: Kollar just nu igenom Gilmore Girls, är i början på Säsong 5, älskar det, skrattar fortfarande hysteriskt mycket, brukar tröttna på komediserier annars när jag sträckkollar... Har kollat igenom Jane the virgin säsong 2 också, den är dock väldigt kaotisk, jag har svårt för det, men kan verkligen inte sluta kolla! Måste ju se hur det går!

Favoritmusik:
Precis som alla andra, Gabrielle - 5 fine frøkner. Två dagar i rad började den på radion precis när jag slog igång bilen och åkte till skolan. PEPPEN! 
 
Resor: Påbörjade somsagt året i Oslo, en av mina favoritställen på jorden. Sen var vi hem till Mamma en sväng och firade hennes födelsedag! :) 

Favoritgarn:
Först och främst, har köpt så otroligt mycket fantastiskt garn i Januari... faaast, jag beställde dom i December... Men måste säga att Artistic Lilly, de svarta, helt klart är månadens favoriter, sååååå mjuka och fina, och alla färger som gömmer sig därinne!
 
 
Den senaste kommer jag inte ihåg om den kom i Januari eller Februari, men den får vara med, bara för den är så himla fin! Såg en uppdatering på instagram med den finaste gula uppenbarelsen någonsin, så skuttade upp ur sängen och knep denna enda upplaga!

Sen har vi björkgarnet, som jag nystade upp nästan omgående och håller på med en urtjusig sjal att ha till jeansjackan i sommar!

 
Avslutade projekt:
 
Annat värt att nämnas: SKAM! Funderade på om jag skulle lägga den uppe hos Netflix, men den finns ju inte där, så den får nämnas här! Se den!
 
0 kommentarer