2017

En liten lista på saker jag vill bocka av 2017
  • 25! JAG fyller 25!? Jag var ju 19 nyss? Har ju dessutom varit 23 i 3 år nu? Vad händer? ÄR JAG 24?! NÄR HÄNDE DETTA?!
  • BoxOSox! 12 par strumpor ska ligga i en låda vid årets slut! (Jag som inte ens gillar att sticka strumpor..)
  • Jobb! Nu ska jag börja söka extrajobb, vill ha erfarenheter inom branschen så jag inte bara har utbildningen när jag är klar.
  • TROLLTUNGA! Sååå taggad! Hoppas verkligen att jag kan klämma in lite ledighet någonstans i sommar.
I övrigt blir det nog mest plugg! Under vårterminen nu börjar den riktiga hotellkursen! SÅ TAGGAD! :) Höstterminen ser jag mindre fram emot, ekonomi kan antingen vara hur svårt eller lätt som helst, hoppas det går smärtfritt! Sen till nästa nyår är jag halvvägs! TJOHO!
 
 
1 kommentar
Fru

Jag vill följa till Trolltunga!!!!