Julstickning, CHECK!

Tjoho! Julsockorna är äntligen klara! Båda paren! Avslutade knäsockorna i "vanlig" höjd, orkade inte hålla på med flätor i en hel underbenslängd! Flätor är kul och så, men bara om man gör det frivilligt, livet är för kort för att ägna sig åt saker man inte är motiverad till.
 
Har dock inte fäst alla trådar än...
 
Nu har jag faktiskt inte alls mycket projekt på gång längre! Det är en tröja och en filt. Sedan två terapiprojekt som är hjärndöd stickning utan mönster eller krumelurer. De räknas inte! ;) Men även om de gör det, så är det liksom inte alls samma mängd jag var uppe i förut...
 
Annars då? Joni, terminen tar slut imorgon. Vi lämnar in våran rapport, sen är det nya krafter på Måndag.
Alltså slutspurten nu har varit otroligt jobbig, jag orkar inte! Hoppas att allt har gått vägen ändå så jag inte får eftersläp på detta. Jag tröstar mig med att schemat för våren ser lovande ut iallafall! :)
 
 
0 kommentarer