SKAM

Så har jag också tittat igenom Skam. Mest för att se vad folk pratade om, och till en början var jag rätt besviken.
Missförstå mig rätt. Sjuuukt välgjort! Älskar upplägget, älskar karaktärerna, det är liksom äkta, och skådespelarna är liksom tusen gånger bättre än vuxna svenska.

Men början var liksom bara helt okej, visst, jag kunde inte slita mig, men jag förstod liksom inte varför alla var så desperata på mer? Det var en bra serie, punkt. Nånstans i mitten på andra säsongen höll jag på att ge upp. Men sen hände något och jag var fast på riktigt. Sen kom tredje säsongen och fyra avsnitt in så orkade jag inte mer, men eftersom jag inte heller gillade andra säsongen så gav jag det en chans till efter en dag eller två.... Och alltså, I'll admit it. I love it!
 
Nu längtar vi efter säsong 4. Tills dess ska jag väl bli klar med de sista 4 säsongerna av Gilmore Girls så jag kan titta på den nya!

 
0 kommentarer