I backspegeln.

Just för tillfället saknar jag mitt gamla svall.. Trodde verkligen inte jag skulle göra det. Men den senaste veckan så har jag bara längtat efter att ha fantastiskt fint långt hår. Saknar dock inte att ta hand om det... Blö!
Det sög att behöva hålla koll på och hålla det friskt. Ju mer jag ansträngde mig att ta hand om det på ett naturligt vis, desto slitnare blev det.
Med det korta nu så skiter jag i allt vad hårvård heter. Blir det slitet klipper jag ba av'et.  SÅ SKÖNT. (För tro inte att det mår bra, faktum är att jag har god lust att dra en trimmer tvärs över huvet)

Innerst inne dock, är flätorna det enda jag saknar. GUD vad jag vill göra ett par fina flätor att ha hängandes ut under mössan!
Den sista bjuder jag på, för att flätorna är on fleek.
 
Jag tänker mig att jag kanske sparar ut håret ändå. För flätornas skull, och kanske låter jag luggen följa med. Jag vet att jag alltid ångrar mig när det gäller luggen. Men jag måste få spara ut den sisådär vart tredje år, för att faktiskt påminna mig om att luggen är the one and only.
0 kommentarer