Smärtan.

Jag har hostat så jag tror jag sträckt mig, vilket gör att när hostattackerna kommer, så måste jag snabbt innan jag kvävs sätta mig i lämplig position, innan jag kan släppa ut hostattacken. 
Detta är både positivt och negativt, har jag tur kan jag blockera hostattacken mycket lättare = jag blir frisk, har jag otur så måste jag hosta ändå och smärtan hugger mig längst med hela sidan. 
 
Utöver detta så gör det mer eller mindre konstant ont. Jag kan inte göra några hastiga rörelser och jag måste tänka på hur jag sitter och ligger. Detta är otroligt frustrerande, jag är jätteglad att hostattackerna har lugnat ner sig och inte är lika våldsamma och långa som de varit. Men denna smärtan... Inte värt bytet. 
Jag är dock ändå glad att det går åt det bättre hållet. Misstolka mig rätt. :) 
 
Ikväll är jag fyllechaffis, så nu blir det att titta på serier och sova en skvätt. Ni kan få roa er med lite bilder på syrran jag tog när jag var hemma i Fagersta och lekte med mitt nya 35mm objektiv. ♥

 
              
 
 
0 kommentarer