Livstecken.

Dag 3 utan kameran. Hur i hela fridens namn ska jag klara mig? Har ingen aning om när jag får tillbaka den, det enda jag vet är att de skickar den imorgon. Det vill säga, den ligger inte ens på kö än. Och nu är suget liksom tillbaka efter Norgeresan. Nu får jag massa idéer till selfies, och jag måste byta bild till CV:t, för den jag har nu är inte bara från Januari, den är dessutom ganska kass. Men alla selfies jag tagit sen dess har liksom inte levt upp till cv-nivå. Där är det ju ingen kris egentligen, men nu när suget finns att göra det ordentligt så är det ju jäkla surt att kameran bara ligger i Stockholm och är dammig. 
 
Så istället sitter jag här, inlindad i en filt. Funderar på om jag ska bege mig ut på en liten Power-walk eller om jag ska spara krafterna till simningen imorgon och läsa på min bok istället. Läste förresten ut I kroppen min i Torsdags. Kom in i ett sånt där flow vid halv tio tiden och hade "så lite" kvar, och det skulle gå så snabbt, klockan blev både halv elva och nästan halv tolv innan jag faktiskt var klar. Ska införskaffa den avslutande samlingen av texter senare vid tillfälle, den känns lite oavslutad. Men himmel vilken vacker läsning det är. Så öppet och naket. Rekomenderar den verkligen! 
Numera har jag påbörjat en feelgood-bok. Vet inte om det var ett sånt bra hopp, kanske ska ge mig på nått annat vackert och sorgligt istället. 
0 kommentarer