Bildbomb på Comfort Fade

Gick upp tidigt idag. Tanken var att det skulle vara fint väder så jag kunde få lite fina morgonbilder. Men jag hade ju inte kollat alls vad det skulle vara för väder, jag bara hoppades på fint.
 
Nåja, det var iallafall inte snöstorm. Hade dock glömt att det var slut på batteriet i fjärrkontrollen, så fick köra på springaframochtillbakametoden. Kameran hade också dåligt batteri (och kylan gör det ju inte bättre), men körde på tills den tog slut, orkade inte byta. Men fick ju några fina bilder, även om de flesta har tveksam skärpa eftersom jag hatar att ställa in den själv när jag kör på självutlösare och måste finjustera.
 
Men konstaterar också att tröjan faktiskt behöver en omgång blockning, så har en ursäkt att ha en till fotoshoot snart igen (med fjärrkontroll)!

 
Bilder Stickat
0 kommentarer