Mössor!

Tänkte blogga ikapp, så gjorde en massa inlägg och tidsinställde, kul va?! Vi hörs om en månad!
Haha, nejdå. Men eftersom jag ändå varit ute med kameran en del, så vore det ju synd att inte jobba ikapp det här på bloggen. Här kommer en mösskavalkad, jag la ut en av varje på instagram samma kväll jag tog dessa bilder. För att jag är så dålig på att visa upp det, för man försöker vara aktuell, och när man väl tagit sig ut med kameran så är det flera veckor sen man blev klar (= inte aktuellt längre). Men det är ju bara nån fix idé man har fått för sig. På samma sätt som jag försöker undvika att publicera två bilder på raken på samma projekt?! Vad tusan spelar det för roll? Så länge det inte är samma bild så är det väl bara kul?!

Först ut är iallafall Bålgård, jag är med i en "garnklubb" och får garn hemskickat tre gånger under hösten. Detta garn kan användas till tre olika sprillans nya mönster. Det första var denna mössan.
 
Det andra är Glitch, ett dökul gratismönster, vill göra minst tre till!
 
Irma har ni ju sett förut, utan Pompom. Helt oplanerat matchar den mitt hår helt gudomligt!
(här har vi lelle handen, den smög sig upp!)
 
 
Till sist har vi Lilletind, som har en hemmagjord Pompom, och är helt sjukt svår att få bra på bild.
 
 
 
0 kommentarer