Hemlängtan..

Idag har jag bott hemifrån ungefär fem månader.
Det har precis gått runt med pengar under hela tiden, har haft lite över till nöjen så helt inmossad har jag ju inte varit.. :P

Men jag känner såhär i månadsskiftet, har precis fått pengar (YÄY) skriver inköpslista..
skådar vad jag skrivit och bara ser mina pengar glida ut mellan fingrarna. (och det är typ bara mat!)
Och Javisst! Jag har sommarjobb i sommar.. Kommer tjäna skitbra pengar!
MEN jag fyller även arton i sommar, Får stå för hyran själv. (än så länge till augusti bara visserligen.. Men det är ganska mycket plus att jag måste ha Mat) Sen är det körkort.. Får betala resten där själv också..
Och jag VILLVILLVILLVILL! köpa en klänning! :D En härlig sommarklänning! Jag vill ha shorts! Jag vill ha ett par klackskor för jag vill lära mig att gå i sånna! :D Jag vill ha nya linnen! En kjol! Shorts!

Men just nu ser jag bara: Mat, Hyra och Körkort Tills augusti.. Och it kills me!
Tvätta måste jag göra också
Men tvättstugefan är upptagen.. eller så är jag upptagen och NEJ!

Ny TELEFON
MÅSTE Jag ha också! Mitt lilla mähä till telefon ger ju upp vilken jävla dag som helst nu..! :'(

Jag vill hem..
Jag älskar att bo själv men just nu vill jag bara hem.
0 kommentarer