Timmarna.

Jag har sovit så otroligt dåligt inatt. Faktum är att jag inte sov alls. Gav upp klockan fem imorse och ställde mig i en dusch istället. Sedan gick jag till jobbet på det, med mensvärk. Inte min dag idag helt enkelt. 
 
Trots det har det funkat väldigt bra jobbmässigt. Har ju inte varit trött liksom. Men nu när jag har kommit hem och placerat mig i soffan så slår tröttheten till. Men tänkte att jag ska försöka hålla ut några timmar till trots att jag gått långt över dygnet. Bara så det inte blir helknasigt. Har en jobbig vecka framför mig med ytterligare en delad tur på Lördag. Funderar på om det var det faktum att jag slumrade till i Lördags som har vridit till det så för mig. Jag är ju verkligen inte en person som fungerar på powernaps. Hu! 
 
Nu ska jag släpa mitt arsle till butiken och införskaffa choklad och lunch. Wish me luck (Fastnade liksom här) 
 
 
0 kommentarer