Novemberfavoriter.

Mitt gudbarn Elsa är alltid min favorit, men hon får lite extra kärlek nu i November, tänk att hon har varit hos oss i 1 år nu. Lilla stumpan med en vilja av stål! ♥ Inte nog med att hon fyllt år, jag satt för första gången barnvakt åt henne + att jag var över och hade en liten fotografering! Har blivit massor med Elsagos under månaden med andra ord! ♥

 
iPhone 6s MIN bebis, när alla andra skaffar barn så skaffar jag en ny telefon. Har laddat upp den med lite Norgebilder och jag kunde inte vara nöjdare! I löööv it, och jag blir så jäkla lycklig av att se Geiranger varje gång jag låser upp den, så jag går och tittar på den lite då och då och blir alldeles varm och lugn. Man borde åka till Norge mest jämt! ♥

 
Självklart tillhör jag skaran som gladeligen äter lussebullar "förtidigt", jag skulle äta lussebullar året runt om jag bara orkade baka så många/så ofta! Och till lussebullar har man julmust, helst ifrån Hammars bryggeri! Innan jag blev frälst så var det Guttsta Källa som gällde, men så introducerade Anna Hammars för mig, och nu duger inget annat. Sikken tur att jag bor i Kumla som faktiskt säljer denna underbaring!

Sist men inte minst: November är kallt så därför är typ allt som håller mig varm månadens favorit. Te, brasa, varmdusch, filtar och så mina tofflor! Har varit så otroligt kallt, och trots tjockstrumpor och varmt hus, så är mina tår alldeles stelfrusna när jag går och lägger mig. Men så hade jag en rabattkod och köpte mig ett par tofflor från mitt favoritmärke (seriöst, tofflorna bara dök upp i webshopen som om dom läste mina tankar, Love it!). Och dessa raringar håller tåssingarna varma från morgon till kväll! ♥
Bilder Favoriter Vardag
0 kommentarer