Trappan!

Ni vet trappan jag pratar om ibland? Den som syrran sitter här och knyter skorna på? Inte?
Iår SKA jag gå den mycket! Vi drog ihop ett gäng som tänkte gå varje vecka, men hittills de senaste 3 veckorna så har vi bara gått en gång... xD Mest pga väder faktiskt. MEN nu är jag inte heller beroende av bil för att ta mig dit. Herregud, det är ju så nära egentligen så jag kan ju faktiskt ta min cykel! Jag som hatar att cykla, har faktiskt blivit lite nykär. För första gången sen min första cykel så har jag en cykel som inte krånglar eller har pyspunka för jämnan eller tokiga växlar och dåliga bromsar... Visst, femman beter sig underligt, men den kan jag bara hoppa över! ;) Jag börjar tillochmed lära mig att växla åt fel håll! Hursomhaver, tanken är att när jag inte har något att göra så kan jag ju cykla ut och gå ett eller två varv (fler än så kan jag inte gå, då orkar jag inte cykla hem, haha). PERFA!

DESSUTOM! Så har jag köpt ett steg! Läste i lokalblaskan att dom säljer "Webbsteg" för att kunna underhålla trappen. Jag älskar lokala initiativ, och när jag såg att nr 42 var ledigt (nööörd) så köpte jag det (och döpte det till DON'T PANIC). Så nu jäklar ska jag dit och slita ut det ordentligt! ♥

 
Hälsa Kumla Träning
0 kommentarer